2 dagar kvar till 2010!

Idag har jag varit hos min mammas mormors syster sussie! Lisa jag kan meddela dig om att det ät hon du har träffat hahahhaha! Iaf Jag har varit där hela dagen typ! Vill hyra film men jag orkar inte gå ner haha.. slapp!! Men isånnafall vilken?! Vill också se Avatar på bio, alla säger att dne är jätte bra! jag fick ju 200 på sf bio satt! någon som vill se den? :)

Snart är det nyår, är det någon mer än mig som längtar?? Längtar som tusan, kommer bli sjukt kul.

Måste köpa skor till nyår! YES älskar när jag behöver något, går och shoppar och efter så blir man så himla glad!!
Om ni undrar (som många nog inte gör) så har jag brist på bilder men men!


Kommentarer
Postat av: BLONDIE

INTE LITE AVUNDSJUK PÅ BILDEN :O

2009-12-29 @ 19:43:49
URL: http://lalaas.blogg.se/
Postat av: mathilda kusin

du är sååå snygg!:D

2009-12-29 @ 20:35:13
URL: http://mathildasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0