Bilder;


Emelie! <33


jag som gör en konstig min haha

När vi pausade för att sträcka oss och göra våra behov ;)

Köpte massa GODIS ME LOOOVE!!

Åt massa gott när vi var där!

en misslyckad bild!


Våra skidpass men sara var inte med!


Söta Emelie

Från våran ballkong, vi hade jätte fin utsikt men man ser bara inte så bra från min kamera

jag =)

Jag och Emelie i backen

 vi åkte in på ett ställe och drack varm chocklad


Vi åkte pulka i backen, det var skiit roligt!! Med tefatet åkte man så j*ävla fort och jag och emelie tävlade med maya och sara och sen linn och gissa vem som vann! Emelie och jag såklart daah! WE ARE THE BEST!

efter ha åkte pulka en stund blev mitt hår super fint!!
'
Emelie, Maya och sara, mina tjejer!

Sist men inte mins Jag! :)
Har tegit massa mer bilder men jag orkar inte lägga ut alla!


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★Emelie

Haha asfula bilder på miiiiiiiiiggggggggggg

2010-01-15 @ 20:13:17
URL: http://emelieat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0