Bilder från Thiland och Bali!

Jag var där för 3 ller 2 år sen tror jag, jag blev helt chockad på bilderna som jag just bläddrade igenom för att jag var så liten! tänkte lägga ut några, vill tillbaka dit allt var så billigt ååå!!

Vårat hotell i Bali, det var jätte fint där och lite billigare än i thailand!

haha när vi åkte tuk tuk (stavning??)

Den där apan lortade ner mina vita byxor och började leka och riva och bita i mitt hår!

Alla taxibilar var i olika starka färger men det här var min favorit ;D

min favorit resturang! Den var utomhus och i en djungel med massa belysning som tex det hät vattenfallet! Om ni åker till phuket så ska ni det dino park/dina resturant As mysig!!

Såhär såg det ut men det var 3 gånger finare när det blev mörkt!

Hotellet i phuket, det var skit fint hotell det var stora frostigaglasdörrar (som ett fönster) som man kunde öppna så såg man sitt rum från badkaret det var skit coolt!

Jag i poolen typ den första dagen alltså klockan 8 på morgonen eftersom att vi kom klockan typ 6 dit!
Men det var i bankhok (hur stavar man det?)

När mina föräldrar gifte sig så hade resturangen fixat till oss. Fint va?

Några timmar innan gick vi till en frisör och där fick jag den här frisyren, fin va?


Det det var när dom gifte sig det var så hilma fint kommer aldrig att glömma det!

Här var vi på en resturang! Det var jätte högt upp men det var fin utsikt!

Jag !

Jag igen, jag blev ändå ganska brun.
me njag var så liten och smal! Kolla den sista bilden lixom?
Ja det var det nu ska jag tralla mig upp och fixa mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0