Huset vid sjön

Ikväll är det en film på kanal 3 som heter huset vid sjön handlar om typ en kille och en tjej hon måste flytta ifrån ett hus vid en sjö och då kommer post till henne från en kille men det var postat för 2 år sen den är jätte komplicerad men den är ändå bra. Så dom skickar typ post tillvarandra men han är där typ 2 år innan konstig
va?!





Sitter här och fryser! Jag vet inte vad som händer jag sitter med en filt! Aja på tal om filmer gissa vem som ska se avatar? JAG OFC!! imorgon klockan halv sex with my sis!Har redan bokat! iaf nu ska jag göra lite saker!
Tjingeling ;)


Kommentarer
Postat av: *Nallelie*( foto,vardag)

Riktigt fin blogg! :D

2010-01-19 @ 23:34:57
URL: http://nallelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0