I skolan

När jag kom till skolan idag så väntade jag på Alba och Lisa och så såg jag lisa kom upp från trappan och hon hade färgat håret brunt! Asså blev jag chokad eller blev jag (jag hade inte läst deras bloggar!) Jag tänkte att lisa hade färgat men jag trodde ju att dom skulle göra tillsammans imorgon! Och så ser jag en till! Alba också, asså jag kunde inte säga något haha jag skrek typ till och började gråta asså jag fattar inte varför?? Jag fick sån chock och då var så hilma fina!! jag blev så glad på något sett herregud ville bara säga det så nu är jag den ändå kvar som är blond! The only blondie! ;) 

Iaf jag har konfa idag så jag skriver vid 7 tiden Tjingeling!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0